fredag den 30. marts 2012

Fredag på stoffer - Brun Södahl forglemmigej sælges i metermål


Der er nok mere end en enkelt retroelsker, der har siddet på pinde og ventet på, at denne shop skulle (gen)åbne med over 300 forskellige retrostoffer. Så mange kan jeg bestemt ikke prale af, men da jeg var en tur på lageret fandt jeg rullen frem med Södahls klassiske Forglemmigej-print. Jeg har 10 meter tilbage og vil gerne gemme en enkelt meter til mig selv. Måske kunne du tænke dig en af de resterende 9? De ligger i hvert fald i den lillebitte shop nu.

HUSK, at det er idag/aften jeg trækker den heldige vinder af min påskegiveaway i samarbejde med seeruptranberg. Jeg offentliggør vinderen her på bloggen, sandsynligvis på den anden side af Disney Sjov. Hvis du vil nå at deltage, skal du trykke her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læste med. Kommentarfeltet er dit. Jeg læser alle kommentarer og sætter stor pris på dit input. Også selvom jeg ikke altid når at svare hver enkelt tilbage.

Online samtidig med dig

Blog-arkiv

Søg i Karlssons Kludeskab (blog)

Indlæser...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...