søndag den 22. april 2012

Eksperiment med Liberty og nitter

Jeg har sat nitter på min Liberty og lavet mig et armbånd. Råt og feminint på samme tid, det kan jeg li! Jeg synes dog, at der skal flere forskellige slags armbånd på armen samtidigt for at det ser fedt ud.
Men nu skulle jeg jo bare lige vise det.

Jeg håber jeg finder ud af, hvordan man tager et billede af sin egen arm uden det ligner at man har tabt en død spaghetti i skødet. Måske jeg bare skulle få hjælp udefra? Armbåndene skal i shoppen, men pæne billeder må være en førsteprioritet!

Kan I lide det? Nogle gange kan man jo godt selv blive helt optændt af kreailden i processen og så kan man godt blive lidt blind for resultatet...! Ærlige kommentarer er altid velkomne:)
Tjek et andet sejt nitteprojekt ud ovre hos Shina - nitter meets Converse=cool!

23 kommentarer:

  1. Jeg er ellers ikke til nitter, men sammen med det fine liberty ser det faktisk ret cool ud...
    Thumbs up!

    SvarSlet
  2. ok jeg er ærlig ... ikke noget jeg ville købe for jeg går ikke med smykker ... men ud over det så er det noget jeg ikke har set før den blanding af det søde og rå ... og pænt ser det ud ...

    SvarSlet
  3. Jeg er HELT vilde med dem! Nogle gane synes jeg nemlig nemt det kan blive for 'sukker-sødt', men dette er en perfekt blanding, for at det heller ikke skal blive for råt. Super fede!

    SvarSlet
  4. TAK for feedback:) Jeg har nogle flere slags nitter jeg lige skal prøve at lege med også. Nu har jeg også kun haft dem liggende i et år uden at gøre andet end at kigge på dem, ahem!

    SvarSlet
  5. Jo - jeg synes de er fine. Kan bestemt godt se dem sammen med et sølvarmbånd eller to. For jeg går også mest med flere ting samtidig. Måske kunne de også være fine med huller (altså sådan nogle sejlringe) i stedet for nitter. Kig til lidt sommerbrun hud?

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, det var da en rigtig god idé! Og jeg har netop idag pinnet tips til, hvordan man laver de der ringe pænt. Det har jeg kun prøvet en enkelt gang før og det blev så skidt, at jeg ikke siden har forsøgt mig med det. Her var da en lejlighed til at prøver kræfter med det igen.

      Slet
  6. JA! det er så fint. Og dejligt at liberty'en ikke bliver alt for pæn. Skynd dig at lave nogle til shoppen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skynder mig! Så med mit sædvanlige tempo er det vel klar til pinse;)))

      Slet
  7. Jeg kan rigtig godt lide komboen mellem libertyen og nitter. Har selv gang i nogle armbånd, men de er smallere og har mindre nitter. Blev selv inspireret af et armbånd jeg har købt fra Loopie love, de laver nogle rigtig søde af slagsen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også selv det fungerer, men du kender sikkert godt det der med at man bliver opslugt af at splejse tingene og tænker mindre over, hvordan det ender med at se ud. Jeg skrev indlægget fra min telefon og ser kan man jo ikke linke, men nu har jeg opdateret indlægget med link til dine nitter på Converseskoene, for det ser SÅ fedt ud! Jeg vil glæder mig til at se dit armbånd og så må jeg lige google på de der Loopie Love du fortæller om. Lyder som noget jeg skal se:))

      Slet
  8. Vildere Lis! Vildere nitter. Man kan få nogle lange spidse pigge - Tjek dem:) Men jo, det er da ret fedt

    SvarSlet
    Svar
    1. Oh, yeah, Gitte!! DET ville være fedt. Det må jeg lige se på. De her var bare, hvad jeg lige havde:)

      Slet
  9. Elsker Liberty, og elsker endnu mere nitter (som nok også ses på min blog af og til) - superfint armbånd! Hvordan er det lukket?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, du har fine nittesager. Din t-shirt er FLOT!!! Jeg har bare banket en blank trykknap med kappe på.

      Slet
  10. Kan rigtig godt li' det meget pæne stof og så nitter.... det ser fantastisk ud...

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, det er også den kombi jeg selv blev glad for. Men for hver gang jeg går herind for at svare bliver jeg mere og mere træt af at min arm ser så død og kødfuld ud på billederne. Armbånd skal man vist ikke fotografere på sig selv....:)

      Slet
  11. Jeg synes det er fint...råt og fint er flot sammen, men du har måske nok ret i at det ser lang fedeere ud med flere forskellige armbånd på armen...men sådan synes jeg det generelt er med "den slags armbånd"

    SvarSlet
  12. Jeg synes også, det er vildt sejt og flot!
    Det feminine liberty med pusse-nusse-blomster sammen med de "meget kantede" og rå nitter. Vildt flot!
    Måske kunne man også bruge snørehuller til nogle lidt smallere armbånd, men det er vist det, der allerede er foreslået af Nina.
    Jeg synes også, flet eller læder ville være flot sammen med.
    Kh Louise.

    SvarSlet
  13. Hey Lis
    Fed kombi:) Kunne godt bruge nogen med stjernenitter og nogen hvor der kunne ses lidt mere af Liberty'en....ville gå totalt nice med læderarmbånd.
    Har en del af de små dimser til snørrehuller(sorte, hvide og "sølv"), du kan bare sms'e hvis du skal bruge nogen...det kunne måske også være hyggeligt med en kop af noget koldt eller varmt og en sludder;)?
    Kh Pernille

    SvarSlet
  14. For mig er der lidt for meget NITTER i forhold til armbånd Lis - de bliver simpelthen FOR rocker-agtige...Måske det dog hjælper, hvis man ser det sammen med flere andre armbånd UDEN nitter. Jeg ville foretrække et bredere armbånd (dobbelt så bredt) med MERE Liberty for at spille op til de samme nitter...men jeg er altså også håbløs romantiker og fan af brede tætsiddende armbånd, så tag dig ikke af det. Kombinationen er bestemt fin! Det er i øvrigt HÅBLØST at tage pæne billeder af armbånd på arme....

    SvarSlet
  15. Hvor er det fedt, at I orker at komme med feedback på armbåndet, tusind tak:))

    Helle, idag har jeg det på sammen med en masse andre armbånd og nu når jeg sidder og kigger på billederne her, så tænker jeg 1) Sikken en kornfed grisefarvet arm 2)...der sidder på en blomsterrocker. Det ser ikke nær så pænt ud alene som sammen med andre. Jeg ville allerhelst gerne finde nogle stjernenitter som dem Shina har sat på sine converse i linket nederst i indlægget. Jeg fandt nogle idag, men de er kæmpestore. Jeg tror kodeordet er små nitter på armbånd i flere bredder. Eller måske flere nitter tættere sammen og på Liberty i mere feminine farver. Well, jeg skal vist prøve mig lidt mere frem:)))

    Pernille, lad os finde en dag snart, ja. Send mig en sms - jeg har også fundet dine bukser. Ude af øje, ude af sind er jeg bange for;)) Så kan du måske tage nogle af dine snørehuller med, så jeg kan se?:))

    Tak fordi I ville komme med feedback:)
    De kommer helt sikkert i shoppen, men jeg skal lige arbejde lidt mere med det endelige look:)

    KRAM

    SvarSlet

Tak fordi du læste med. Kommentarfeltet er dit. Jeg læser alle kommentarer og sætter stor pris på dit input. Også selvom jeg ikke altid når at svare hver enkelt tilbage.

Online samtidig med dig

Blog-arkiv

Søg i Karlssons Kludeskab (blog)

Indlæser...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...