søndag den 1. april 2012

En halv forglemmigej + en bøn om møntfodshjælp

Jeg har fået et par mails om, at det er lidt meget med en hel meter stof ad gangen. Det kan I da godt have ret i, så nu har jeg sat det til salg i halve metershoppen. Bestiller man mere, klipper jeg det naturligvis i et helt stykke. Her er nogle søde sager jeg har brugt forglemmigej'en til. De ligger selvfølgelig også på shoppen, både rangletræ og bolde.


Jeg er desuden kommet lidt i tvivl om, hvorvidt det er en god idé, at priserne i shoppen er opgivet i Euro. Jeg valgte i tidernes morgen Euro, fordi der kommer en del udenlandske besøg både her og på shoppen, men hvis de heller ikke har Euroen som møntfod skal de jo alligevel også sidde og omregne.
Og når der nu er flest danske besøg, så var det måske mest rimeligt at tilpasse det hele derefter? Hvad synes I? Jeg har lavet en lille afstemning ude i siden under den store lavendel cirkel. Hvis I vil tilføje noget, må I gerne bruge kommentarfeltet herunder.

Og så håber jeg ellers at I har sol og tid til at nyde den:)

6 kommentarer:

  1. Hey Lis
    Når du alligevel skriver produktteksterne på dansk, så kan møntfoden også lige så godt være i kroner. Ellers skal du gå all in og skrive på engelsk også ... Eller både og.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen, du har helt ret. På bloggens facebookside er der også en ret enig stemning og min afstemning herude i siden giver også allerede en tydelig pejling - jeg skifter til dansk. Skal bare lige finde valutaomregneren frem;))

      Go søndag:)

      Slet
  2. Nej hvor er den fin den rangle. Jeg er tit inde og lure på din blog og i din shop. Det er virkeligt inspirerende :-)

    SvarSlet
  3. Hej Lis
    Jeg bruger selv bigcartel, og de har lavet det så snedigt, at man nu kan få dansk - jow! - møntfod.
    Pøj-pøj med det hele.
    Mvh. Louise Egedal

    SvarSlet
  4. Er vild med den rangle der, godt tænkt!!!

    SvarSlet

Tak fordi du læste med. Kommentarfeltet er dit. Jeg læser alle kommentarer og sætter stor pris på dit input. Også selvom jeg ikke altid når at svare hver enkelt tilbage.

Online samtidig med dig

Blog-arkiv

Søg i Karlssons Kludeskab (blog)

Indlæser...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...